Nadanie numeru porządkowego

Usługę świadczy: Referat Gospodarowania Nieruchomościami Urzędu Miasta w Chełmnie p. 111, (parter), telefon /0-56/ 677-17-48, w godzinach pracy Urzędu. Wnioski należy składać w Biurze Informacji Publicznej p.101 (parter) lub przesłać na adres: Urząd Miasta ul.Dworcowa 1, 86-200-Chełmno.
 
Podstawa prawna: ustawa z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 2052 z późn. zm.),
rozporządzenie Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 21 lipca 2021 r.
w sprawie ewidencji miejscowości, ulic i adresów (Dz. U. poz. 1368)
 
Wymagane dokumenty:
 
Wniosek /formularz wniosku można otrzymać w w/w Biurze/,
Kopia mapy (w przypadku gdy wniosek dotyczy więcej niż jednego budynku lub sytuacja w terenie nie wskazuje jednoznacznie, któremu budynkowi ma zostać ustalony nr porządkowy.
 
Wysokość opłat: bez opłat
 
Czas realizacji: 30 dni
 
Tryb odwoławczy: nie przysługuje.
 
Uwagi i dodatkowe informacje
Czynności urzędowe związane z nadaniem numeru porządkowego nieruchomości przeprowadza się na wniosek właściciela nieruchomości. W uzasadnionych przypadkach, jeżeli istniejąca numeracja nie jest zgodna z obowiązującymi przepisami i/lub nie spełnia swojej porządkowej funkcji, zmiana numeracji może nastąpić z urzędu.






Załączniki:

wniosek o ustalenie numeru porządkowego
klauzula RODO