Miejsce złożenia dokumentów:
Biuro podawcze Urzędu Miasta.

Wymagane dokumenty:

Wypełniony formularz (druk) wniosku, wniosek w części informacyjnej, dotyczącej powierzchni lokalu zajmowanej przez wnioskodawcę i jego najbliższych, winien być potwierdzony przez administrację budynku.
Formularz wniosku można pobrać w Wydziale Gospodarowania Nieruchomościami p. 109 lub w Biurze podawczym Urzędu Miasta

Opłaty:

Wniosek i załączniki nie podlegają opłacie skarbowej

Termin i sposób załatwiania:

Wniosek o przydział mieszkania podlega kwalifikacji, która trwa od 1 stycznia do 31 marca każdego roku.

Tryb odwoławczy:

Wybór osoby do zawarcia umowy najmu mieszkania z mieszkaniowego zasobu gminy nie jest aktem lub czynnością administracyjną w rozumieniu art. 16 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 11 maja 1995 r. o Naczelnym Sądzie Administracyjnym w konsekwencji oznacza to m..in., iż nie ma możliwości odwołania się od takiej decyzji i że osoba, której odmówiono prawa do takiego mieszkania nie może wnieść skargi do sądu administracyjnego (uchwała SN - II ZP 37/97)

Podstawa prawna:

paragraf 7 Uchwały Nr XLIII/413/2001 Rady Miasta Chełmna w sprawie zasad wynajmowania lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu gminy miasta Chełmna.

Formularze:

Wniosek o przydział lokalu
wniosek o przydział lokalu komunalnego_strona1
wniosek o przydział lokalu komunalnego_strona2
Informacje dotyczące osób objętych wnioskiem
warunki mieszkaniowe rodziców i teściów wnioskodawcy
Warunki mieszkaniowe rodziców wnioskodawcy
informacje dotyczące osób objetych wnioskiem
Deklaracja o wysokości dochodów
deklaracja o wyskości dochodów członków gospodarstwa domowego_strona1
deklaracja o wyskości dochodów członków gospodarstwa domowego_strona2



Załączniki: