Zezwolenie na lokalizację zjazdu drogowego

Miejsce załatwienia sprawy:

Urząd Miasta, pokój nr 021, tel. (056) 677-17-30 lub (056) 677-17-46

Wymagane dokumenty:

1. Wniosek o wydanie zezwolenia zawierający:
- dane wnioskującego
- określenie lokalizacji zjazdu
- dowód wpłaty opłaty skarbowej
- podpis wnioskodawcy
2. Do wniosku należy dołączyć następujące załączniki:
- Mapa sytuacyjno wysokościowa z zaznaczonym zjazdem drogowym

Opłaty:

1. Opłata skarbowa wynosi 82,00 zł (słownie: osiemdziesiąt dwa złote 00/100)
2. Nie podlega opłacie skarbowej jeśli budowa lub przebudowa zjazdu związana jest z budownictwem mieszkaniowym, określonej w części III ust. 44 pkt. 2 kol. 3 załącznika ustawy o opłacie skarbowej z dnia 16 listopada 2006 r. (Dz. U. Nr 225, poz. 1635 z późn. zm.).

Termin załatwienia sprawy:

Do 30 dni od dnia wniesienia wniosku

Tryb odwoławczy:

Od decyzji służy stronie odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Toruniu, ul. Targowa 13/15 za pośrednictwem Burmistrza Miasta Chełmna, w terminie 14 dni od dnia jej doręczenia. Odwołanie składa się w Biurze Informacyjno-Podawczym, pokój nr 101, parter.

Podstawa prawna:

- ustawa z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (Dz.U z 2017 r., Nr 2222 t.j.)
- Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2017 r., Nr 1257)