W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Chełmna

ul. Dworcowa 1

86-200 Chełmno


tel.  (+48 56) 677 17 17
fax: (+48 56) 677 17 74


e-mail: biuro_informacji@chelmno.pl

www: chelmno.pl

Skrytka ePUAP: /8493hehsse/skrytka 


NIP Gminy Miejskiej: 875-10-03-167
REGON Gminy Miejskiej: 871118483

NIP Urzędu Miasta: 8751549877
REGON Urzędu Miasta: 000523442



OBWIESZCZENIE o wydaniu decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach

Wójt Gminy Stolno

Stolno, dnia 23 września 2024 r.

SRLiOŚ.6220.13.2023.AS

OBWIESZCZENIE
o wydaniu decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach

         Na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego t. j. Dz.U. z 2024 r. poz. 572), dalej zwanej k.p.a., w związku z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa   w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1112), dalej zwanej uouioś, Wójt Gminy Stolno zawiadamia strony postępowania, że w dniu 23 września 2024 r., wydana została, po przeprowadzeniu postępowania w sprawie oceny oddziaływania na środowisko, decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach na realizację przedsięwzięcia pod nazwą: 

„Zabudowa przemysłowo-magazynowa wraz z towarzyszącą jej infrastrukturą na terenie zakładu MEDOS Paweł Buławka spółka komandytowa w Chełmnie, przy ul. Magazynowej 3”.

W związku z powyższym informuję, że z treścią decyzji oraz dokumentacją sprawy, w tym z uzgodnieniem Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Bydgoszczy, opinią: Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Chełmnie oraz Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie Zarządu Zlewni w Toruniu, można się zapoznać w Urzędzie Gminy Stolno, Stolno 112, 86-212 Stolno, pokój nr 13, w godzinach: poniedziałek, środa, czwartek 7.15- 15.15, wtorek 7.15-16.30, piątek 7.15-14.00, po uprzednim telefonicznym kontakcie z osobą prowadzą postępowanie, tel. 56 677-09-10.

Informuję, iż w niniejszej sprawie o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach liczba stron przekracza 10, zatem na podstawie art. 74 ust. 3 uouioś, stosuje się przepis art. 49 k.p.a., co oznacza,

że zgodnie z § 1 art. 49 k.p.a. strony są zawiadamiane o decyzjach i innych czynnościach organu administracji publicznej w formie publicznego obwieszczenia, w innej formie publicznego ogłoszenia zwyczajowo przyjętej w danej miejscowości lub przez udostępnienie pisma w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie podmiotowej właściwego organu administracji publicznej. 

Obwieszczenie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia, w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie, inne publiczne ogłoszenie lub udostępnienie pisma w Biuletynie Informacji Publicznej. 

Niniejsze obwieszczenie podaje się do publicznej wiadomości poprzez umieszczenie na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Stolno, Urzędu Miasta Chełmna na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Stolno, Urzędu Miasta Chełmna oraz tablicy ogłoszeń w miejscowości Grubno - za pośrednictwem Sołtysa Sołectwa.

Treść decyzji udostępniona będzie w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Stolno na okres 14 dni. Dzień publicznego ogłoszenia treści decyzji:  23 września 2024 r.

Od decyzji służy stronie prawo wniesienia odwołania do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Toruniu za pośrednictwem Wójta Gminy Stolno, w terminie 14 dni od daty jej doręczenia. 

W trakcie biegu terminu do wniesienia odwołania strona może zrzec się prawa do wniesienia odwołania. Z dniem doręczenia organowi administracji publicznej oświadczenia o zrzeczeniu się prawa do wniesienia odwołania przez ostatnią ze stron postępowania, decyzja staje się ostateczna i prawomocna. Skutkiem zrzeczenia się odwołania jest niemożność zaskarżenia decyzji do organu odwoławczego i wniesienia skargi do Sądu Administracyjnego. Decyzja podlega wykonaniu przed upływem terminu           do wniesienia odwołania, jeżeli jest zgodna z żądaniem wszystkich stron lub jeżeli wszystkie strony zrzekły się prawa do wniesienia odwołania.

Data publicznego ogłoszenia: 23 września 2024 r.

Z up. WÓJTA
/-/
mgr inż. Anna Sankiewicz
Inspektor ds. Rolnictwa, Leśnictwa
i Ochrony Środowiska         

Otrzymują:

1. Pełnomocnik,
2. Strony postępowania poprzez obwieszczenie, zgodnie z art. 49 k.p.a.,
3. Urząd Miasta Chełmno,
4. Sołtys sołectwa Grubno – z prośbą o umieszczenie na tablicy ogłoszeń oraz odesłanie po upływie 14 dni z adnotacją  o terminie wywieszenia i zdjęcia obwieszczenia, 
5. aa

 

Sprawę prowadzi: Anna Sankiewicz - Inspektor ds. rolnictwa, leśnictwa i ochrony środowiska, tel. 56 677-09-10, e-mail: rolnictwo@stolno.com.pl

Tag

Załączniki

Powiadom znajomego