W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Chełmna

ul. Dworcowa 1

86-200 Chełmno


tel.  (+48 56) 677 17 17
fax: (+48 56) 677 17 74


e-mail: biuro_informacji@chelmno.pl

www: chelmno.pl

Skrytka ePUAP: /8493hehsse/skrytka 


NIP Gminy Miejskiej: 875-10-03-167
REGON Gminy Miejskiej: 871118483

NIP Urzędu Miasta: 8751549877
REGON Urzędu Miasta: 000523442



Komunikat o naborze wniosków w sprawie dodatku węglowego

Chełmno, dnia 22.08.2022 r.


KOMUNIKAT
o naborze wniosków w sprawie dodatku węglowego

Burmistrz Miasta Chełmna informuje, iż od dnia 22 sierpnia w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej, mieszczącym się przy ul. gen. J. Hallera 11 w Chełmnie, wydawane i przyjmowane będą wnioski w sprawie dodatku węglowego, zgodnie z Ustawą z dnia 5 sierpnia 2022 r. o dodatku węglowym (Dz. U. 2022 poz. 1692) oraz Rozporządzeniem Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 16 sierpnia 2022 r. w sprawie wzoru wniosku o wypłatę dodatku węglowego (Dz.U. 2022 poz. 1712).

Wnioski przyjmowane będą przez pracowników w wejściu głównym Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Chełmnie.

 
Wniosek węglowy do pobrania:
http://mopschelmno.naszops.pl/n,dodatek-weglowy-przyjmowanie-wnioskow
 
Ustawa o dodatku węglowym:
https://isap.sejm.gov.pl/isap.nsf/DocDetails.xsp?id=WDU20220001692

 

Z upoważnienia
Piotr Murawski
Zastępca Burmistrza
 

Załączniki

Powiadom znajomego