Zawiadomienie o wydaniu decyzji
Zgodnie z art. art. 49, ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2020 r. poz. 256, ze zm.) w związku z art. 94 ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. z 2020 r., poz. 282.) zawiadamiam, że wydana została w dniu 5.03.2020 r. decyzja Nr MKZ/5/2020, w sprawie udzielenia pozwolenia na prowadzenie robót budowlanych na obszarze wpisanym do rejestru zabytków polegających na remoncie elewacji w budynku przy ul. Św. Ducha 11 (dz. nr 513/1, obr. 1) w Chełmnie.
Niniejsze zawiadomienie umieszczone zostało na tablicach ogłoszeń Urzędu Miasta Chełmna oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Chełmna w dniu 6 marca 2020 r.
Strony postępowania mogą zapoznać się z wydaną decyzja a w przypadku gdy kwestionują jej ustalenia mają możliwość wniesienia odwołania w terminie 14 dni od daty wywieszenia niniejszego zawiadomienia.
Otrzymują:
1. Strony postępowania - tablice ogłoszeń, bip.chelmno.pl