W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Chełmna

ul. Dworcowa 1

86-200 Chełmno


tel.  (+48 56) 677 17 17
fax: (+48 56) 677 17 74


e-mail: biuro_informacji@chelmno.pl

www: chelmno.pl

Skrytka ePUAP: /8493hehsse/skrytka 


NIP Gminy Miejskiej: 875-10-03-167
REGON Gminy Miejskiej: 871118483

NIP Urzędu Miasta: 8751549877
REGON Urzędu Miasta: 000523442



ZAPYTANIE OFERTOWE : Wdrożenie systemu monitorowania poziomu satysfakcji klientów z jakości usług publicznych oraz funkcjonowania urzędu w 4 JST - w ramach projektu pt. „Skuteczne, przejrzyste i efektywne urzędy administracji samorządowej”


ZAPYTANIE OFERTOWE
Nr 11/UDA-POKL.05.02.01-00-015/10-00  



Nazwa zadania: Wdrożenie systemu monitorowania poziomu satysfakcji klientów z jakości usług publicznych oraz funkcjonowania urzędu w 4 JST - w ramach projektu pt. „Skuteczne, przejrzyste i efektywne urzędy administracji samorządowej”
 
Nazwa Zamawiającego:       Gmina Miasto Chełmno
REGON:                            000523442
NIP:                                 875-10-03-167
Miejscowość:                     Chełmno
Adres:                              ul. Dworcowa 1, 86-200 Chełmno
Strona internetowa:           www.chelmno.pl, www.bip.chelmno.pl
Godziny urzędowania:        Poniedziałek - 7.15 - 15.15
                                      Wtorek - 7.15 - 16.15
                                      Środa - 7.15 - 15.15
                                      Czwartek - 7.15 - 15.15
                                      Piątek - 7.15 – 14.15


ZATWIERDZAM:

BURMISTRZ MIASTA
Mariusz Kędzierski


Chełmno, dnia 24 sierpnia 2012 r.

Wszelką korespondencję związaną z niniejszym postępowaniem należy adresować:
 
Urząd Miasta Chełmna 
ul. Dworcowa 1 
86-200 Chełmno 


znak postępowania:  ZO 11/UDA-POKL.05.02.01-00-015/10-00 
 
Postępowanie prowadzone jest na podstawie art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku „Prawo Zamówień Publicznych” (Dz. U. z 2010 r. nr 113, poz. 759) ponieważ wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej  w złotych równowartości 14 000 Euro. W związku z powyższym przepisów ww. ustawy nie stosuje się.
Do postępowania ma zastosowanie Regulamin Burmistrza Chełmna z dnia 07.01.2008 r. dot. udzielania zamówień publicznych o wartości szacunkowej nieprzekraczającej równowartości kwoty 14.000 euro.
 
Rozdział 1. Opis przedmiotu zamówienia
 
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi obejmującej swym zakresem wdrożenie systemu monitorowania poziomu satysfakcji klientów z jakości usług publicznych oraz funkcjonowania urzędu w 4 JST (Gminie Miasto Chełmno – Urzędzie Miasta Chełmna, Gminie Świecie – Urzędzie Miejskim w Świeciu, Gminie Unisław – Urzędzie Gminy Unisław, Gminie Papowo Biskupie – Urzędzie Gminy Papowo Biskupie - zwanych dalej Urzędami) - w ramach projektu pt. „Skuteczne, przejrzystei efektywne urzędy administracji samorządowej” (wdrażanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytetu V Dobre rządzenie, Działania 5.2 Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, Poddziałania 5.2.1 Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej – zgodnie z umową nr UDA-POKL.05.02.01-00-015/10-00 z dnia 23 grudnia 2010 roku) – zgodnie
z poniższym opisem.
 
 
I. Miejsce realizacji wdrożenia:
Urząd Miasta Chełmna, ul. Dworcowa 1, 86-200 Chełmno 
Urząd Miejski w Świeciu, ul. Wojska Polskiego  124,  86-100 Świecie
Urząd Gminy Unisław, ul. Parkowa 20, 86-260 Unisław
Urząd Gminy Papowo Biskupie, Papowo Biskupie 128, 86-221 Papowo Biskupie
 
II. Opis wdrożenia:
Wdrożenie systemu powinno zostać zrealizowane w 6 poniższych etapach.
 
Etap 1: Opracowanie metodyki badawczej w oparciu o potrzeby 3 urzędów administracji samorządowej (Urzędu Miasta Chełmna, Urzędu Gminy Unisław, Urzędu Gminy Papowo Biskupie)
 
Przy tworzeniu metodyki badawczej wykorzystane powinny zostać dwa podejścia: model SERVQUAL - stosowany do oceny jakości usług oraz metodyka Europejskiego Indeksu Satysfakcji Klientów (European Customer Satisfaction Index) -  wykorzystywana w pomiarach satysfakcji klientów dowolnego typu organizacji. Realizacja zadania wymagać będzie zapoznania się ze strukturą organizacyjną, zakresem działalności, ofertą i specyfiką funkcjonowania urzędów objętych wdrożeniem. Analizie powinny zostać poddane zarówno dane wtórne, jak i pierwotne – pozyskane
w drodze wywiadów przeprowadzonych w urzędach z osobami reprezentującymi kierownictwo oraz pracownikami tychże urzędów. Wykonawca zapozna się również z dotychczas zastosowaną metodyką w ramach wdrożenia przeprowadzonego w Urzędzie Miejskim w Świeciu i uwzględni jej specyfikę. Wdrożenie systemu w Urzędzie Miejskim w Świeciu zostało opracowane także przy wykorzystaniu modelu SERCQUAL i Europejskiego Indeksu Satysfakcji Klientów. W rezultacie prac zostaną rozpoznane wyznaczniki satysfakcji klientów (wyznaczniki wartości oferty) urzędów, niezbędne
do opracowania kwestionariusza pomiarowego.
Termin wykonania: do 20 września 2012 r.
 
Etap 2: Przygotowanie oraz dostosowanie instrumentu pomiarowego (ankieta wykładana
i elektroniczna) do oceny satysfakcji klientów w 4 urzędach administracji samorządowej
 
Realizacja zadania wymagać będzie zaprojektowania instrumentu pomiarowego (kwestionariusza ankiety) w oparciu o przyjętą metodykę badawczą i rozpoznane wyznaczniki satysfakcji klientów (wyznaczniki wartości oferty) urzędów, które zostały zrealizowane w ramach etapu 1 (tj. Urzędu Miasta Chełmna, Urzędu Gminy Unisław, Urzędu Gminy Papowo Biskupie) oraz Urzędu Miejskiego
w Świeciu. Kwestionariusz ankiety powinien zostać wyskalowany w sposób umożliwiający generowanie wskaźnika (indeksu) satysfakcji klientów urzędów w toku systematycznych pomiarów (np. kwartalnych lub rocznych).
Termin wykonania: do 20 września 2012 r.
 
Etap 3: Opracowanie pliku poleceń i bazy danych w celu jej stosowania w 4 JST biorących udział we wdrożeniu
 
Przygotowanie przez Wykonawcę bazy danych umożliwiającej zbieranie danych za pomocą ankiety internetowej dostępnej na stronach internetowych 4 JST (Gmina Miasto Chełmno, Gmina Świecie, Gmina Unisław, Gmina Papowo Biskupie), opracowanie narzędzia generującego zbiorcze wyniki pomiaru satysfakcji klientów w postaci plików poleceń, umożliwiających wykonanie operacji obliczeniowych na otrzymanej z pomiaru bazie danych. Wykonawca jest odpowiedzialny także za opracowanie i umieszczenie baneru reklamowego skierowanego do mieszkańców JST na każdej ze stron internetowych JST, którego wygląd (treść oraz grafika) zostanie uzgodniony z Zamawiającym
i zaakceptowany przez Zamawiającego. W przypadku gdy ze względów technicznych nie będzie możliwości zamieszczenia baneru reklamowego na stronie internetowej zostanie umieszczony link reklamowy, którego treść zostanie uzgodniona z Zamawiającym i zaakceptowana przez Zamawiającego. Baner reklamowy lub link reklamowy powinien prowadzić bezpośrednio do ankiety internetowej.
 
Ankieta internetowa oraz narzędzie generujące zbiorcze wyniki pomiaru satysfakcji klientów powinny cechować się następującą funkcjonalnością:
1. Aplikacja będzie miała postać rozbudowanego formularza. Aplikacja służyć będzie do badania kompetencji urzędników oraz opiniowania 4 urzędów przez mieszkańców.
W pierwszym etapie Użytkownik (respondent - klient urzędu) wybiera urząd oraz komórkę organizacyjną, w której załatwiał swoje sprawy urzędowe. Kolejne etapy będą posiadać zestawy pytań merytorycznych takich samych dla każdego Urzędu.
2. Szacowana ilość pytań to około 30. Szacowana ilość etapów to około 5.
3. Aplikacja będzie oparta o infrastrukturę serwerową udostępnioną przez Zamawiającego.
4. Aplikacja musi być, zgodna ze standardem W3C (poprawna walidacja W3C Markup Validation Service).
5. Aplikacja musi poprawnie wyświetlać się w takich wersjach przeglądarek jak: Internet Explorer 7.x, Mozilla Firefox 3.5, Opera 10.x, Chrome (i wersjach wyższych dla każdej
z wymienionych przeglądarek).
6. Aplikacja musi zapewniać obsługę, system pomocy, komunikaty w języku polskim.
7. Aplikacja musi zapewniać mechanizmy bezpieczeństwa dotyczące zliczania wyników
z formularzy. Mechanizmy te będą opierały się na analizowaniu nr IP użytkownika, oraz zapisywaniu  plików  cookies.  Mechanizmy te będą służyć unikania wypełnienia kilkukrotnie ankiety przez  tą samą osobę w ciągu krótkiego (zdefiniowanego  przez Zamawiającego) okresu czasu.
8. Aplikacja nie będzie wymagała rejestracji oraz logowania od Użytkowników, w celu wypełniania formularza.
9. Algorytm do zliczania odpowiedzi w celu generowania raportów oraz wykresów będzie uwzględniał wagi poszczególnych pytań.
10.  Logowanie oraz autoryzacja do aplikacji dla Administratorów Systemu w każdym z urzędów będzie odbywać się poprzez podanie nazwy użytkownika oraz hasła. Aplikacja będzie umożliwiać wejście Użytkownikom poprzez strony internatowe każdej z 4 JST objętej wdrożeniem.
11. Super Administrator Aplikacji będzie miał możliwość tworzenia oraz edycji kont dla Administratorów.
12. Konto Super Administratora oraz Administratorów Systemu będą nie usuwalne, Super Administrator będzie miał możliwość blokowania kont Administratorom.
13. Aplikacja  będzie  posiadała  możliwość generowania  raportów i wykresów
z poszczególnych pytań oraz z całej ankiety. Raporty będą, się odnosiły do określonego odcinka czasu, który może zdefiniować Administrator.
14. Generowanie wykresów będzie możliwe na różnych poziomach, np. dla poszczególnych pytań, dla wszystkich zagregowanych pytań w ramach całej ankiety oraz będzie możliwość tworzenia  wykresów  porównawczych dla jednego  pytania,  ale dotyczącego  różnych wydziałów/komórek   organizacyjnych   czy   urzędów.   Aplikacja   powinna  umożliwiać korelowanie poszczególnych pytań z metryką Użytkownika.
15. Aktualizacja raportów oraz wykresów nie będzie wymagała ingerencji Administratora. Będzie ona odbywać się automatycznie.
16. Aplikacja będzie posiadała możliwość importu pliku XLS z danymi z ankiety papierowej (wykładanej i wypełnianej przez użytkowników ręcznie). Import danych będzie polegał na „dodaniu" danych z pliku do pozostałych danych znajdujących się w bazie danych. Wzór pliku XLS do importu dostarczy Wykonawca.
17. Aplikacja będzie posiadała formularz przeznaczony do masowego wprowadzania danych z ankiet wykładanych. Formularz powinien być uproszczony i przeznaczony do wprowadzania większej ilości ankiet.
18. Aplikacja będzie posiadała statystyki zliczające ilości wypełniania ankiety w odniesieniu do każdego z urzędów oraz jego komórek organizacyjnych.
19. Aplikacja będzie posiadała możliwość archiwizacji danych. Opcja ta będzie tylko możliwa dla Super Administratora serwisu. Za pomocą Aplikacji, nie będzie możliwe usunięcie jakichkolwiek danych.
20. Aplikacja będzie umożliwiała import/eksport danych w postaci pliku csv. Import, eksport służyć będzie wykonywaniu kopii bezpieczeństwa.
 
Okres gwarancji jakości na dostarczoną aplikację wynosi 60 miesięcy od dnia bezusterkowego przekazania jej Zamawiającemu.
 
Termin wykonania: do 8 października 2012 roku
 
Etap 4: Opracowanie instrukcji posługiwania się bazą danych oraz narzędziem generującym raporty dla 4 JST
 
Instrukcja posługiwania się bazą danych oraz narzędziem generującym raporty wyjaśniać będzie pracownikom urzędów sposób posługiwania się tymi narzędziami zarówno w badaniach satysfakcji prowadzonych w ramach projektu jak i w przyszłości. W szczególności należy uwzględnić możliwość zmiany pracowników urzędu, którzy zostaną przeszkoleni przez Wykonawcę w zakresie posługiwania się narzędziami, co będzie się wiązało z koniecznością zaznajomienia nowego pracownika
z możliwościami narzędzi.
 
Termin wykonania: do 8 października 2012 r.
 
 
Etap 5: Przeprowadzenie konsultacji dla pracowników 4 JST w zakresie posługiwania się bazą danych oraz narzędziem generującym raporty [4 h x 4 spotkania konsultacyjne  (1 dla każdej JST)]
 
Konsultacje odbędą się w siedzibach urzędów objętych wdrożeniem w ramach niniejszego zlecenia i pozwolą na prawidłowe posługiwanie się systemem – zgodnie z instrukcją opracowaną w etapie 4.
Z przeprowadzonych konsultacji Wykonawca sporządzi notatki wraz z listą obecności uczestników konsultacji.
 
Termin wykonania: do 17 października 2012 r.
 
 
Etap 6: Opracowanie graficzne oraz druk plakatu informującego o badaniu (100 egz.) oraz kwestionariuszy badawczych (1500 egz.)
 
1) plakat informujący o badaniu (format A2; druk kolorowy, jednostronny – 4+0 CMYK; papier kredowany – 170 g/m2): 100 sztuk.
Plakat informujący o badaniu będzie zawierał:
a) logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki,
b) flagę Unii Europejskiej z odwołaniem do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego,
c) hasło zarezerwowane dla Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki: Człowiek – najlepsza inwestycja,
d) informację o współfinansowaniu w następującym brzmieniu: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego,
e) tytuł projektu:  „Skuteczne, przejrzyste i efektywne urzędy administracji samorządowej”,
f)  herby Lidera Projektu oraz wszystkich Partnerów Projektu biorących udział we wdrożeniu wraz z nazwą danej jednostki samorządu terytorialnego/nazwą urzędu.
 
2) kwestionariusz badawczy (format A4; druk kolorowy, dwustronny – 4+4 CMYK; papier 80 g/m2 – umożliwiający bezproblemowe zaznaczanie odpowiedzi w kwestionariuszu  długopisem lub ołówkiem): 1500 sztuk 
Kwestionariusz badawczy będzie zawierał:
a) logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki,
b) flagę Unii Europejskiej z odwołaniem do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego,
c) hasło zarezerwowane dla Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki: Człowiek – najlepsza inwestycja,
d) informację o współfinansowaniu w następującym brzmieniu: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego,
e) tytuł projektu: „Skuteczne, przejrzyste i efektywne urzędy administracji samorządowej”,
f)  herby Lidera Projektu oraz wszystkich Partnerów Projektu biorących udział we wdrożeniu wraz z nazwą danej jednostki samorządu terytorialnego/nazwą urzędu.
 
Wykonawca jest zobowiązany do pozyskania we własnym zakresie elementów graficznych (zdjęć, rysunków, grafik) związanych z tematyką monitorowania poziomu satysfakcji klientów.
Przygotowane przez Wykonawcę projekty plakatów informujących o badaniu i kwestionariuszy badawczych wymagać będą akceptacji przez Zamawiającego przed skierowaniem ich do druku.
 
Termin wykonania: do 25 października 2012 r.
 
 
Zamawiający wymaga, by wszystkie opracowane dokumenty (w tym metodyka badawcza, ankieta wykładana i elektroniczna, instrukcja, notatki z konsultacji) były oznakowane obowiązującymi logotypami i informacją o współfinansowaniu (Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego) - zgodnie z „Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki” oraz herbami JST
i nazwami urzędów.
 
Rozdział 2. Termin wykonania zamówienia
 
Przedmiot zamówienia należy zrealizować od dnia podpisania umowy do dnia 25 października 2012 r.
 
Rozdział 3.  Informacja o podwykonawcach
 
Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia Zamawiający zastrzega, że całość zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom.
 
Rozdział 4. Waluta, w jakiej będą prowadzone rozliczenia związane z realizacją niniejszego zamówienia
 
Wszelkie rozliczenia związane z realizacją niniejszego zamówienia dokonywane będą w złotych polskich [ PLN ]. 
 
Rozdział 5. Warunki udziału w postępowaniu
 
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
a) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy prawo zamówień publicznych oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 ustawy prawo zamówień publicznych,
b) wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali prawidłowo minimum dwie usługi polegające na wdrożeniu systemu pomiaru satysfakcji klientów jednostek samorządu terytorialnego  w oparciu o model SERVQUAL - stosowany do oceny jakości usług oraz metodykę Europejskiego Indeksu Satysfakcji Klientów (European Customer Satisfaction Index).
 
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły „spełnia - nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w zapytaniu ofertowym) dołączonych do oferty.
 
 
Rozdział 6.  Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków w niniejszym postępowaniu
 
Na ofertę  składają się następujące dokumenty i załączniki:
1. Formularz oferty – wypełniony i podpisany przez Wnioskodawcę (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego);
2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodne z wymogiem art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego);
3. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie  zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszego zapytania ofertowego);
4. Wykaz wykonanych usług (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do niniejszego zapytania ofertowego) wraz z dokumentami potwierdzającymi warunek określony w rozdziale 5 punkt b) niniejszego zapytania ofertowego (np. referencje, potwierdzenie współpracy, list polecający).
 
Rozdział 7. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów, a także wskazanie osoby uprawnionej do porozumiewania się z Wykonawcami
 
1. W niniejszym postępowaniu wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane będą w formie
-      faksem  56 677 17 74 przy czym zawsze dopuszczalna jest forma pisemna.
2. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują korespondencję za pomocą faksu lub elektronicznie – każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
3. Do kontaktowania się z Wykonawcami Zamawiający upoważnieni są:
- Karolina Sztylc  tel. 56 677-17-10, e-mail:  admfin.pokl@chelmno.pl;
- Ewa Szamotulska  tel. 56 677-17-10, e-mail:  kadry@chelmno.pl
 
   
Rozdział 8.  Opis sposobu przygotowania ofert
 
1. Opakowanie i adresowanie oferty.
 
Ofertę należy umieścić w zamkniętym, nieprzezroczystym opakowaniu (np. koperta) zaadresowanym i opisanym:
 

Nadawca:
Nazwa i adres Wykonawcy
 
Adresat:                              Urząd Miasta Chełmna
                                          ul. Dworcowa 1
                                          86-200 Chełmno
 
OFERTA
Wdrożenie systemu monitorowania poziomu satysfakcji klientów z jakości usług publicznych
oraz funkcjonowania urzędu w 4 JST - w ramach projektu pt. „Skuteczne, przejrzyste i efektywne urzędy administracji samorządowej”  
11/UDA-POKL.05.02.01-00-015/10-00 
  
Nie otwierać przed 31 sierpniem 2012 r.  – godz. 12.30 

 
2. Podpisy:
 
Oferta i oświadczenia muszą być podpisane przez:
1)  osobę/osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy w obrocie prawnym zgodnie z danymi ujawnionymi w KRS – rejestrze przedsiębiorców albo w ewidencji działalności gospodarczej;
2)  w przypadku składania wspólnej oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców przez osobę/osoby posiadające Pełnomocnictwo.
 
3.Forma dokumentów i oświadczeń:
1) dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty mają być w formie oryginałów lub kserokopii – potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę/ osoby uprawnione do podpisania oferty.
2)   W przypadku dokumentów lub oświadczeń sporządzonych w językach obcych należy dołączyć tłumaczenie na język polski, uwierzytelnione przez tłumacza przysięgłego
i podpisane przez Wykonawcę.
 
4. Informacje pozostałe:
1) Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty,
2) Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę przygotowaną według wymagań określonych w niniejszym zapytaniu ofertowym,
3) Oferta musi być sporządzona:
a) w języku polskim,
b) w formie pisemnej,
 
5. Ustala się, aby:
1. Ewentualne poprawki i skreślenia lub zmiany w tekście oferty (i w załącznikach do oferty) były parafowane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy lub posiadającą Pełnomocnictwo,
2. Każda zapisana strona oferty (wraz z załącznikami do oferty) była parafowana i ponumerowana kolejnymi numerami,
3. Kartki oferty były spięte (z zastrzeżeniem, że część stanowiąca tajemnicę przedsiębiorstwa może stanowić odrębną część oferty),
4. Oferta została opracowana zgodnie ze wzorem załączonym do zapytania ofertowego (wzór stanowi Załącznik Nr  1  zapytania ofertowego).
 
6. Zwrot oferty bez otwierania
Ofertę złożoną po terminie składania ofert Zamawiający zwróci bez otwierania po upływie terminu przewidzianego na wniesienie protestu.
 
Rozdział 9. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert
 
1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, Urząd Miasta Chełmna, ul. Dworcowa 1,  pokój nr 101, w terminie do dnia 31 sierpnia 2012 roku, godz. 12:00.
2. Otwarcie ofert nastąpi w  siedzibie Zamawiającego, Urząd Miasta Chełmna, ul. Dworcowa 1, pokój nr 102, dnia 31 sierpnia 2012 roku, godz. 12:30.
3. Wykonawcy mogą być obecni przy otwieraniu ofert.
4. Otwierając oferty Zamawiający poda nazwy (firmy) oraz adresy Wykonawców, którzy złożyli oferty a także informacje dotyczące cen.
5.  UWAGA – za termin złożenia oferty przyjmuje się datę i godzinę wpływu oferty do Zamawiającego.

Rozdział 10.  Opis sposobu obliczania ceny
 
1. Wykonawca określi cenę oferty brutto, która stanowić cenę ogólną za wykonanie wszystkich składowych części zamówienia.
2. Cena oferty brutto jest ceną ostateczną obejmującą wszystkie koszty i składniki związane z realizacją zamówienia, w tym m.in. podatek VAT, upusty, rabaty.
3. Jeżeli złożona oferta powodować będzie powstanie obowiązku podatkowego Zamawiającego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług w zakresie dotyczącym wewnątrzwspólnotowego nabycia towarów, Zamawiający w celu oceny takiej oferty doliczy do oferowanej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek wpłacić zgodnie
z obowiązującymi przepisami.
 
Rozdział 11.     Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert

1. Cena ofertowa – znaczenie 100%

{wzor}


Gdzie:
KC - ilość punktów przyznanych Wykonawcy
CN - najniższa zaoferowana cena, spośród wszystkich ofert nie podlegających odrzuceniu
COB – cena zaoferowana w ofercie badanej
 
Maksymalna łączna liczba punktów jaką może uzyskać Wykonawca wynosi – 100 pkt.
 
Rozdział 12. Istotne postanowienia umowy
 
Istotne postanowienia umowy zawarte zostały w Załączniku Nr  2   do zapytania ofertowego.
 
Rozdział 13. Załączniki do zapytania ofertowego
 
Załącznik Nr 1 - Formularz ofertowy
Załącznik Nr 2 - Istotne postanowienia umowy
Załącznik Nr 3 - Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodne z wymogiem art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
Załącznik Nr 4 -  Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie  zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych 
Załącznik Nr 5 – Wykaz wykonanych usług


Do pobrania:

Załączniki

Powiadom znajomego