Jak załatwić sprawę


Deklaracje na podatek od środków transportowych

Miejsce załatwienia sprawy:

Urząd Miasta, pokój nr 311, II piętro, tel. 0-56 677-17-13

Wymagane dokumenty:

Deklaracje na podatek od środków transportowych - DT-1 oraz załącznik do deklaracji DT 1/A.

Gdzie odebrać formularze:

Biuro Informacyjno-Podawcze, pokój 101, parter lub pokój nr 311, II piętro

Termin załatwienia sprawy:

Nie później niż do 15 lutego każdego roku podatkowego lub w terminie 14 dni od zaistnienia okoliczności mających wpływ na powstanie bądź wygaśnięcie obowiązku podatkowego lub zmiany miejsca zamieszkania albo siedziby.

Podatek można wpłacać w kasie Urzędu lub na rachunek bankowy Urzędu Miasta w Chełmnie:

Bank Millennium S.A.  45 1160 2202 0000 0003 3297 0730.


Podstawa prawna:

Ustawa o podatkach i opłatach lokalnych z 12 stycznia 1991 r. (Dz.U. z 2018 r. poz. 1445 j.t.) Uchwała Nr XIII/86/2015 z dnia 24 listopada 2015r. w sprawie określenia wysokości stawek podatku od środków transportowych



Uchwała w sprawie określenia wysokości stawek podatku od środków transportowych (1230kB) pdf
Deklaracja na podatek od środków transportowych DT-1 (946kB) pdf
Załącznik do deklaracji DT-1 (517kB) pdf

Wytworzył: Joanna Leśniewska (25 maja 2006)
Opublikował: Joanna Lesniewska (25 maja 2006, 11:54:53)

Ostatnia zmiana: Jakub Kunkel (7 stycznia 2019, 07:55:16)
Zmieniono: zmiana podstawy prawnej i wzoru deklaracji

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 6827

wersja do zapisu wersja do druku

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zamknij