


Jak załatwić sprawę
Zaświadczenie o wysokości przeciętnego dochodu z pracy w indywidualnym gospodarstwie rolnym
Miejsce załatwienia sprawy:
Urząd Miasta, pokój nr 212, I piętro, tel. 0-56 677-17-76.
Wymagane dokumenty:
Wniosek o wydanie zaświadczenia zawierający:
- dane osobowe i adres zamieszkania wnioskodawcy,
- cel wydania zaświadczenia.
Gdzie odebrać formularze:
pokój nr 212.
Opłaty:
17 zł za wydane zaświadczenie gotówką lub bezgotówkowo na rachunek bankowy.
Termin załatwienia sprawy:
Zgodnie z art. 306 a § 5 Ordynacji Podatkowej - bez zbędnej zwłoki, nie później niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku o wydanie zaświadczenia.
Inne wskazówki, uwagi:
Zapłaty opłaty skarbowej dokonuje się w kasie Urzędu Miasta lub na rachunek bankowy Urzędu Miasta w Chełmnie:
Bank Millennium S.A. 45 1160 2202 0000 0003 3297 0730.
Podstawa prawna:
Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 roku - Ordynacja Podatkowa (Dz. U. z 2018r., poz. 800 j.t. z późn. zm.).Wytworzył: Joanna Leśniewska (25 maja 2006)
Opublikował: Joanna Lesniewska (25 maja 2006, 10:53:17)
Ostatnia zmiana: Joanna Lesniewska (15 stycznia 2019, 10:56:39)
Zmieniono: aktualizacja
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 4796