ZK-DG

Referat ds. Zarządzania Kryzysowego i Ewidencji Działalności Gospodarczej ZK-DG
pok. nr 304, II piętro
Urząd Miasta Chełmna
ul. Dworcowa 1
86-200 Chełmno
tel. (56) 677-17-36
e-mail: kryzys@chelmno.pl

Ewidencja Działalności Gospodarczej
pok. nr 304, II piętro
tel. (56) 677-17-45
e-mail: dzial_gosp@chelmno.pl

Kierownik referatu: Stanisław Łaniec

Do zakresu działania Referatu ds. Zarządzania Kryzysowego i Ewidencji Działalności Gospodarczej należą:
1) sprawy wojskowe:
a) rejestracja osób podlegających kwalifikacji wojskowej, ewidencja, wyjaśnianie niestawiennictwa,
b) wzywanie do kwalifikacji wojskowej,
c) uznawanie za posiadającego na utrzymaniu członka rodziny, za sprawującego bezpośrednią opiekę nad członkiem rodziny oraz za żołnierza samotnego,
d) powiadomienie żołnierzy rezerwy- Akcja Kurierska,
e) ćwiczenia rezerwy – uznawanie i wypłat zwrotu utraconego zarobku,
f) reklamacje od pełnienia obowiązku służby wojskowej”.
2) sprawy obronne:
a) nakładanie świadczeń osobistych i rzeczowych,
b) realizacja zadań obronnych w podległych  jednostkach organizacyjnych,
c) przedsięwzięcia wynikające z Planu Operacyjnego Funkcjonowania Miasta Chełmna w warunkach zewnętrznego zagrożenia  bezpieczeństwa państwa  w czasie wojny,
d) przedsięwzięcia związane z ochroną zakładów pracy i obiektów użyteczności, publicznej (ujęcia wody, ciepłownie) oraz ochronę dóbr kultury; 
3) sprawy Obrony Cywilnej:
a) organizacja formacji OC na terenie miasta,
b) wdrażanie i prowadzenie planów OC miast,
c) planowanie organizowanie systemu wczesnego ostrzegania (RSWS - 2000),
d) nadzór nad organizacją i realizacją zadań OC oraz jej koordynowanie w podległych jednostkach i zakładach pracy,
e) szkolenie FOC (ćwiczenia, treningi) i ludności (powszechna samoobrona),
f) gospodarka sprzętem OC – prowadzenie magazynu;
4) sprawy związane z zarządzaniem kryzysowym :
a) monitorowanie występujących klęsk żywiołowych i prognozowanie rozwoju sytuacji;
b) realizowanie procedur i programów reagowania w czasie stanu klęski żywiołowej;
c) opracowywanie i aktualizowanie planów reagowania kryzysowego;
d) organizowanie współdziałania w zwalczaniu klęsk żywiołowych i zagrożeń środowiska  oraz usuwania ich skutków; 
e) obsługa Miejskiego Zespołu Zarządzania Kryzysowego (komór organizacyjnej 
wchodzącej w skład Referatu) plany, operaty, raporty, karty zdarzeń, protokoły;
5) sprawy związane z prowadzeniem działalności gospodarczej:
a) rejestracja przedsiębiorców,
b) wprowadzanie zmian w rejestrze,
c) wpisanie informacji o zawieszeniu i wznowieniu działalności gospodarczej,
d) przyjmowanie zawiadomień o zaprzestaniu działalności gospodarczej,
e) udzielanie informacji o podmiotach gospodarczych osobom fizycznym i prawnym
f) wydawanie zaświadczeń i potwierdzeń związanych z działalnością gospodarczą,
g) współpraca z GUS, ZUS i US we wszystkich sprawach związanych z ewidencją działalności gospodarczej.
6) wydawanie zezwoleń na prowadzenie transportu osobowego: regularnego, specjalnego. taksówką osobową,

Wytworzył: Przemysław Małkowski (9 maja 2006)
Opublikował: Przemysław Małkowski (9 maja 2006, 10:57:28)

Ostatnia zmiana: Przemysław Małkowski (21 stycznia 2013, 10:23:58)
Zmieniono: zmiana regulaminu orgznizacyjnego

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 6311

wersja do zapisu wersja do druku

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zamknij