Or

Wydział Organizacyjny Or
pok. nr 210, I piętro
Urząd Miasta Chełmna
ul. Dworcowa 1
86-200 Chełmno
tel. (56) 677-17-21 (Sekretarz Miasta)
e-mail: administ@chelmno.pl
Sekretariat Burmistrza
pok. nr 205, I piętro
tel. (56) 677-17-32
e-mail: sekretariat@chelmno.pl


Kierownik wydziału: Sekretarz Miasta - Tatiana Syta

Do zakresu działania Wydziału Organizacyjnego należy:
1) zapewnienie sprawnej organizacji i funkcjonowania Urzędu;
2) planowanie i realizowanie wydatków związanych z funkcjonowaniem Urzędu;
3) organizowanie przetargów na zakupy i usługi prowadzone w ramach wydziału,
4) prowadzenie rejestru skarg i wniosków i petycji wpływających do Urzędu
oraz nadzór nad terminowym ich załatwianiem;
5) prowadzenie rejestru pieczęci i nadzór nad ich przechowaniem;
6) zapewnienie prawidłowej obsługi interesantów przez Urząd;
7) obsługa sekretariatu Burmistrza;
8) obsługa spotkań, imprez i narad organizowanych przez Radę Miasta i Burmistrza,
9) prowadzenie spraw osobowych pracowników Urzędu;
10) opracowywanie projektów regulaminu organizacyjnego i regulaminu pracy
oraz regulaminu wynagrodzeń;
11) załatwianie spraw dotyczących wydawania archiwalnych dokumentów osobowych
pracowników zatrudnionych w Urzędzie Miasta;
12) administrowanie i gospodarowanie budynkami Urzędu oraz znajdującym się w nich
majątkiem, prowadzenie gospodarki środkami rzeczowymi oraz zabezpieczeniem
mienia Urzędu;
13) ewidencja środków trwałych i nietrwałych Urzędu oraz prowadzenie księgi
inwentarzowej;
14) prowadzenie rejestrów przepisów gminnych, zarządzeń Burmistrza, przepisów
o charakterze instrukcyjnym itp.;
15) zapewnienie prawidłowych warunków p.poż i bhp w Urzędzie;
16) wykonywanie zadań związanych z wyborami do Sejmu i Senatu Rzeczypospolitej
Polskiej, prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej, Rady Miasta Chełmna, Burmistrza
Miasta oraz zadań związanych z przygotowaniem referendów i spisami
powszechnymi;
17) prowadzenie punktu informacyjnego dla mieszkańców;
18) prowadzenie bazy danych o lokalnych organizacjach pozarządowych;
19) prowadzenie ewidencji innych obiektów, w których świadczone są usługi hotelarskie;
20) prowadzenie rejestru placówek kultury;
21) prowadzenie rejestru żłobków i klubów dziecięcych;
22) dofinansowanie pracodawcom kosztów kształcenia młodocianych pracowników,
23) przygotowanie procedur związanych z ogłoszeniem otwartych konkursów
na realizację zadań publicznych miasta organizacjom pozarządowym na:
a) wspieranie rozwoju kultury;
b) wymianę międzynarodową młodzieży;
c) promocje i organizacje wolontariatu;
d) dofinansowanie wkładu własnego organizacji;
24) Kontrola merytoryczna i rozliczenie przyznanego wsparcia – dofinansowania
organizacjom pozarządowym, na podstawie przedłożonych sprawozdań;
25) Współtworzenie rocznego programu współpracy Gminy Miasto Chełmno
z organizacjami pozarządowymi i opracowanie rocznego sprawozdania z jego
realizacji
26) prowadzenie i administrowanie stron internetowych w tym Biuletynu Informacji
Publicznej;
27) prowadzenie zadań z zakresu informatyzacji w tym zapewnienie prawidłowego
funkcjonowania sieci komputerowej i stacji roboczych w Urzędzie.

Wytworzył: Przemysław Małkowski (9 maja 2006)
Opublikował: Przemysław Małkowski (9 maja 2006, 10:53:57)

Ostatnia zmiana: Grzegorz Panek (17 maja 2018, 10:47:09)
Zmieniono: Aktualizacja

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 6242

wersja do zapisu wersja do druku

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zamknij