Strona główna  >  Przetargi  >  Rozstrzygnięte  >  2017

zamówienie na:

„REMONT CZĄSTKOWY NAWIERZCHNI ASFALTOWYCH”

zamawiający: Zakład Wodociągów i Kanalizacji
tryb zamówienia: tryb przetargowy
nr sprawy: ZW – 4/2017
wartość: poniżej 30.000 euro
termin składania ofert: 10 sierpnia 2017  10:00
wynik postępowania: Działając zgodnie z postanowieniami Regulaminu Burmistrza Miasta Chełmna z dnia 07. 01. 2008 r. Dot. udzielania zamówień publicznych o wartości szacunkowej nieprzekraczającej równowartość kwoty 30.000 euro informuje się iż w postępowaniu na „REMONT CZĄSTKOWY NAWIERZCHNI ASFALTOWYCH” do realizacji zamówienia wybrano niżej wymienioną ofertę: Oferta złożona przez: Zakład Usług Komunalnych, Juliusz, Roman Pilarski S.C. ul. Młyńska 22, 89-100 Nakło nad Notecią  



Numer sprawy nadany przez Zamawiającego ZW – 4/2017 
  
WYBÓR OFERTY 
  
Działając zgodnie z postanowieniami Regulaminu Burmistrza Miasta Chełmna z dnia 07. 01. 2008 r. Dot. udzielania zamówień publicznych o wartości szacunkowej nieprzekraczającej równowartość kwoty 30.000 euro informuje się iż w postępowaniu na „REMONT CZĄSTKOWY NAWIERZCHNI ASFALTOWYCH” do realizacji zamówienia wybrano niżej wymienioną ofertę: 
  
Oferta złożona przez: 
Zakład Usług Komunalnych, Juliusz, Roman Pilarski S.C. 
ul. Młyńska 22, 
89-100 Nakło nad Notecią
  
Dane wybranej oferty: 
Cena  30860,70 zł (brutto), 
Liczba uzyskanych punktów: 100,00 
  
  
UZASADNIENIE 
  
W postępowaniu wpłynęła do Zamawiającego jedna oferta w/w firmy. Wybrana oferta spełnia wszystkie wymagania zamawiającego określone w treści Specyfikacji Zamówienia. Oferta zgodnie z kryteriami oceny ofert uzyskała 100 pkt. Oferta najkorzystniejsza w rozumieniu art. 2 pkt 5 ustawy Pzp. 



Numer sprawy nadany przez Zamawiającego ZW – 4/2017
Zakład Wodociągów i Kanalizacji
ul. Nad Groblą 2
86-200 Chełmno
OGŁASZA PRZETARG na:
 
„REMONT CZĄSTKOWY NAWIERZCHNI ASFALTOWYCH”
 
Przeprowadzonego zgodnie z postanowieniami
Regulaminu Burmistrza Miasta Chełmna z dnia 07. 01. 2008 r.
Dot. udzielania zamówień publicznych o wartości szacunkowej nieprzekraczającej równowartość kwoty 30.000 euro
 
1.        Zamawiający: Zakład Wodociągów i Kanalizacji, ul. Nad Groblą 2, 86 – 200 Chełmno.
2.        Tryb zamówienia: Tryb przetargowy. Wartość zamówienia poniżej 30000 euro,
3.        Specyfikacja Zamówienia jest zamieszczona na stronie internetowej http://www.bip.chelmno.pl.
4.        Przedmiot zamówienia:
                   „REMONT CZĄSTKOWY NAWIERZCHNI ASFALTOWYCH” - Wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni asfaltowych ulic, placów i parkingów (po awariach sieci wodociągowej i kanalizacyjnej) na terenie miasta Chełmna, w technologii asfaltowo – betonowej z recyklera lub wytwórni.
                   Szacunkowa wielkość zamówienia - powierzchnia ok 150 m2.
                   Usługi zlecane będą w miarę potrzeb ich wykonywania na poszczególnych miejscach, ulic wskazanych przez Kierownika lub Mistrza O/Wodociągów ZWiK w Chełmnie na każde ustne lub telefoniczne zgłoszenie z dwudniowym wyprzedzeniem.
                   Wykonawca składający ofertę musi udzielić gwarancji minimum 12 miesięcy na wykonane remonty cząstkowe i prace związane z regulacją wpustów deszczowych i włazów studni rewizyjnych.
                   Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień
Kod CPV 45233252-0 Roboty w zakresie nawierzchni ulic
5.        Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
6.        Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Termin realizacji zamówienia: przez okres zawarcia umowy.
7.        Szczegółowe warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, zamieszczone są w Specyfikacji Zamówienia.
8.        Wymagane wadium:  1200,00 zł
9.        Kryteria oceny ofert: Cena – 100 %
10.    Oferty należy składać w siedzibie Zakładu Wodociągów i Kanalizacji
       w Chełmnie przy ul. Nad Groblą 2.
Termin składania ofert upływa    -   10. 08. 2017 r. godz. 10:00 
11.    Termin związania ofertą: 30 dni od dnia ostatecznego terminu składania ofert
12.    Otwarcie ofert w siedzibie Zakładu Wodociągów i Kanalizacji
       w Chełmnie przy ul. Nad Groblą 2. nastąpi dnia -    10. 08. 2017 r. godz. 10:30
 
 
Dokumentacja przetargowa do pobrania:
 
Specyfikacja Zamówienia (323kB) pdf
Załącznik nr 1 (297kB) pdf
Załącznik nr 2 (208kB) pdf
Załącznik nr 3 (264kB) pdf
Załącznik nr 4 (461kB) pdf
 
 

Opublikował: Bogusław Cacałowski (2 sierpnia 2017, 13:19:53)

Ostatnia zmiana: Bogusław Cacałowski (18 sierpnia 2017, 06:54:17)
Zmieniono: wybór oferty

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 75

wersja do zapisu wersja do druku

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zamknij